ACRE Intrusion (voorheen SPCCONNECT)

Home » Klanten » Software & Apps » ACRE Intrusion (voorheen SPCCONNECT)
ACRE Intrusion (voorheen SPCCONNECT)
Familienaam:
Acre
Centrale:
SPC series
Merk:
Acre Intrusion

Veelgestelde vragen

Indien je uw paswoord niet meer weet, dan kan je uw paswoord herstellen op de website acre Intrusion Connect. U dient in het bezit te zijn van uw antwoorden op de veiligheidsvragen die je destijds bij het aanmaken zelf hebt ingesteld.

Lukt dit niet, dan moeten wij een aanvraag indienen om uw account te schrappen.

De SPC centrale heeft een unieke registratie ID voor de koppeling met cloud. Deze ID heb je nodig voor het koppelen van uw alarmsysteem met uw account van www.acreintrusion.cloud.

Deze ID kan je terugvinden in de menu van uw klavier.

  • tik uw code in op het klavier
  • selecteer pijl naar rechts, zodat je in de menu komt
  • scroll naar beneden tot SPC Connect en bevestig

Log in op het portaal www.acreintrusion.cloud en volg onderstaande stappen :

  1. Log in op www.acreintrusion.cloud.

  2. Klik rechtsboven op je naam.

  3. Selecteer Account Devices.

    • Als er toestellen vermeld staan, mag je deze verwijderen. Dit is geen probleem.

    • Wanneer je daarna opnieuw inlogt in de app op je gsm, verschijnt hier automatisch opnieuw een toestel.

  4. Klik in het menu links op Panels tot je de lijst met panelen ziet (in jullie geval één paneel).

  5. Klik rechts naast het paneel op Edit.

  6. Op de volgende pagina zie je onderaan Event Push Notification.

    • Zorg dat het vinkje links bij jouw toestel actief staat.

    • Onderaan kun je instellen welke meldingen je wel of niet wilt ontvangen.

Probleemoplossing:

  • Lukt dit niet, verwijder dan de app volledig van je gsm.

  • Installeer ze opnieuw, log opnieuw in en test de meldingen.

  • Als het daarna nog niet werkt, ligt het mogelijk aan een instelling van de gsm zelf.

  • We hebben ook gemerkt dat sommige smartwatches kritieke meldingen kunnen onderdrukken.

Handleidingen

Instellen app